Een gewone zaterdag op ibiza

8 oktober 2016 - Sant Josep de sa Talaia, Spanje

Vandaag waren Manuel en Diana zo gek om om 08:00 te gaan hardlopen... terwel ik nog heerlijk in me mandje lag tot half 11. Toen maar eens gaan ontbijten en gingen diana en Manuel ook mee. Wat zouden we vandaag eens gaan doen. De zon brande al heerlijk lekker door dus ja keuze makelijk gemaakt!!! OP NA HET STRAND. Halve wege onze weg toch maar eerst een terasje gepakt en daar nog wat fruit gegeten en natuurlijk een biertje je bent tensloten op vakantie...
Tussendoor ook nog met de auto weg geweest en duikspullen gekocht ik wou graag duiken en manuel vond dat een goed idee zo gezegd zo gedaan. Dus later aangekomen op het strand sprong ik eigelijk direct het water in. Wauw hoe dieper we de zee in gingen en hoe meer je bij rotsen onderwater kwam hoe mooier het werd!!! De vissen zwommen gewoon tussen je vingers door. Groot klein, alles kwam even een kijkje nemen. Gelukkig geen haaien in dat gebied hèhè. Daarna nog even in de zon gelegen maar krijgen al gauw weer honger. Dus even na het terasje gelopen waar je een lopend buffet had even lekker genieten met ze 3tjes. Daarna weer terug na het strand toch allemaal wel een beetje moe dus heerlijk op het strand geslapen en zo was het snel 3uur later....toen hebben we bij het zwembad wat drinken gehaald en bij mij in de tuin opgedronken daarna douche en je gelooft het niet maar het was al weer etenstijd haha. Waar manuel en Diana alles lusten moet ik flink zoeken voor dat ik wat heb gevonden wat eetbaar is voor mij.... helaas heb ik een maag die altijd alles 3x omdraait.door de warmte waren we nog steeds wel een beetje moe. Dus we besloten na het eten toch nog even te gaan slapen aangezien we daarna nog een feest hebben.
22:30 gingen we weer op pad. super feestje gehad lekker gek gedaan en lol gehad en voor je het door had was het 01:30 toen moesten de oudjes wel na bed hoornouja een uur laat ben ik dit bericht nog aan type maar goed ik ga ook maar eens slapen... stel je voor dat ze mij wakker maken om 08:00 om mee te gaan hardlopen haha dacht het niet 1 ding is dan zeker ik zit wel vroeg aan het ontbijt. Haha nou tot de volgende x maar weer groetjes Do
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl